Rejestracja firmy w Polsce
- Otwarcie firmy od 3 dni
- Pełne przygotowanie niezbędnych dokumentów
- 1500 złotych bez dodatkowych opłat

Proces rejestracji firmy
Wy mówicie- my słuchamy!
Przygotowujemy biznes plan dla was i waszej firmy. Proces otwarcia firmy w Polsce zajmuje 5-7 dni roboczych. W przypadku zmian proces trwa powyżej miesiąca.
Dlatego przed otwarciem firmy należy wszystko doprecyzować, funkcje, zakres obowiązków i uprawnienia właścicieli, co przekłada się na wiele aspektów:
— wysokość podatków, odpowiedzialność a także legalizacja firmy na terenie Polski.
Sprawdzamy poprawność danych, dobieramy odpowiednie kody prowadzenia działalności, dostarczamy dokumenty do Sądu.
Zakładanie firmowego konta bankowego.
Przygotowujemy oraz składamy dokumenty do uzyskania numeru identyfikacyjnego VAT, VAT-UE.
Pomagamy w otwarciu konta bankowego lub otwieramy je na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
Mogą Państwo podpisywać umowy, wystawiać faktury kontrahentom, zatrudniać pracowników.
Oczywiście my będziemy blisko aby udzielić Państwu odpowiedzi na nasuwające się pytania.
Menagerowie zawsze są gotowi udzielić odpowiedzi na Państwa pytania.
Gotowe rozwiązania uwzględniające wszystkie scenariusze
Wyjaśnimy prostymi słowami trudne zagadnienia
Wszystkie Państwa dane są przez nas chronione

Firmy budowlane
z filiami w Polsce, Niemczech, Holandii, Łotwie, Belgii i innych stronach UE
Firmy IT
pracujące w UE, USA, Ukrainie, Białorusi
Firmy usługowe
Salony urody, sklepy, restauracje
B2B
Firmy handlowe zajmujące się sprzedażą towarów w różnych krajach i na różnych kontynentach
Agencje pracy
które pomagają cudzoziemcom w zatrudnieniu w Polsce
I wiele innych klientów którzy powierzyli nam prowadzenie swoich spraw finansowo-prawnych
Jak założyć firmę w Polsce
Kontaktując się z firmą Business Start, proces otwierania firmy może odbywać się zdalnie. Żeby to zrobić, muszą Państwo odwiedzić Polskę i uzyskać numer Pesel (Polski numer identyfikacyjny) oraz podpis elektroniczny. Za pomocą tego podpisu po otwarciu firmy możliwe jest składnie dokumentów do organów rządowych z dowolnego miejsca na świecie. Pomoże to w prowadzeniu biznesu bez fizycznego przebywania w Warszawie. W momencie otwarcia należy podać adres siedziby firmy. Możemy Państwu udostępnić nasz adres w Warszawie lub pomóc znaleźć w innym mieście.
Przed otwarciem firmy szczegółowo omawiamy Państwa sytuację i dobieramy do niej optymalny plan, otrzymują Państwo szczegółowe informacje na temat opodatkowania i odpowiedzialności prawnej jaka spoczywa na osobach prowadzących działalność gospodarczą na terytorium Polski. Doradzamy również w kwestii, jak legalnie wypłacić pieniądze z firmy i w jakim kraju można to zrobić. Wpływa na to wiele czynników, choćby takich jak rezydencja podatkowa. Konsultacje możemy przeprowadzić w formie konferencji wideo, audio lub w naszym biurze.
Numer Pesel można uzyskać przybywając na terytorium Polski fizycznie bądź też zdalnie. Niezależnie od wybranej opcji, towarzyszymy Państwu na wszystkich etapach.
Podpis elektroniczny można otrzymać w Warszawie lub w Ambasadzie RP w Państwa mieście. Procedura trwa około 10 minut. Wszystko, co należy zrobić, to przyjść do urzędu z paszportem, my przygotujemy i wypełnimy wszystkie dokumenty.
Wszystko dzieje się zdalnie, podpisują Państwo przygotowane przez nas dokumenty, wcześniej uzyskanym podpisem elektronicznym a nasza firma składa dokumenty do sądu.
Wszystkie działania odbywają się również zdalnie. Podpisują Państwo wszystko za pomocą podpisu elektronicznego.
Podpisanie wszystkich wniosków niezbędnych do uzyskania numerów VAT, VAT-UE
Podstawowe wymagania
Cudzoziemcy, którzy otwierają firmy muszą spełnić dwa wymagania-posiadać podpis elektroniczny i nie figurować w Krajowym Rejestrze Karnym. Są to dwa najważniejsze czynniki aby zarejestrować osobę prawną.
Podpis elektroniczny można uzyskać tylko mając Polski numer identyfikacyjny — Pesel.
Aby założyć firmę, nie jest wymagana obecność w Polsce. Dzięki podpisowi elektronicznemu istnieje możliwość zdalnej rejestracji firmy.
Już na początkowym etapie muszą Państwo określić jakie funkcje i kompetencje będą pełnić w firmie.
Polskie prawo jest bardzo elastycznie co pozwala na np. posiadanie kilku firm, zatrudnienie na etat/zlecenie lub bycie prywatnym przedsiębiorcą.
Analizując cały proces kompleksowo, bardzo ważne jest określenie funkcji w firmie (właściciel, menadżer, pracownik zatrudniony) co ma wpływ na tymczasowe zezwolenie na pobyt (zezwolenie na pobyt, karta pobytu).
Czy potrzebna jest Karta Polaka lub zezwolenie na pobyt
Przyszli właściciele mają często zadawane pytanie dotyczące dokumentów, które należy posiadać w Polsce. Jeśli wybrali Państwo spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością jako formę prowadzenia działalności gospodarczej, nie potrzeba żadnych dodatkowych dokumentów.
Warto odnotować fakt, często pomijany, że osoby pełniące funkcję menadżerską mogą przebywać na terytorium Polskie nie dłużej niż 180 dni bez specjalnego pozwolenia na pracę (obecnie nie dotyczy obywateli Ukrainy). Oczywiście po zapoznaniu się z Państwa sprawą, jesteśmy w stanie kompleksowo doradzić jak ten okres przedłużyć za pomocą rozwiązań tj. Karta Polaka, zezwolenia na pobyt czasowy z określonych powodów oraz inne dokumenty pozwalające na zarządzanie bez specjalnych pozwoleń.
Organy publiczne, w których należy zarejestrować Sp. z o.o.
Pierwszym krokiem jest uzyskanie numeru Pesel (Polski numer identyfikacyjny). Posiadanie tego numeru do niczego nie zobowiązuje i może być on identyczny z numer id w innych krajach. Nasz zespół pomoże Państwu w wypełnieniu wszystkich niezbędnych dokumentów zdalnie.
Aby uzyskać podpis elektroniczny dla firmy, konieczne jest wpisanie danych do rejestru. Zrobimy wszystko zdalnie, przygotujemy wszystkie niezbędne dokumenty. Muszą Państwo potwierdzić swoją tożsamość w organie publicznym w Polsce lub na terytorium kraju, w którym się znajdujecie. Procedura trwa 10 minut.
W przypadku firmy konieczne jest zebranie kompletu dokumentów i przedłożenie ich do sądu (KRS). Ze swojej strony zrobimy wszystko tak szybko jak to możliwe, konsultując wszystkie działania zdalnie na bieżąco z klientem, Państwo natomiast muszą tylko złożyć podpis elektroniczny pod przygotowanymi dokumentami.
Po zarejestrowaniu spółki do KRS wspólnicy muszą uiścić wpłatę na kapitał zakładowy. Dokonać zgłoszenia w urzędzie skarbowym, a także jeśli powstaje taki obowiązek do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS). Również wypełnimy wszystkie wymagane dokumenty a Państwo tylko musicie finalnie złożyć swój podpis elektroniczny.
Pomagamy Państwu również w złożenie dokumentów w celu uzyskania numerów identyfikacyjnych VAT, VAT-UE opłaceniu podatku od kapitału zakładowego, złożeniu rachunku rozliczeniowego do rejestracji w wykazie podmiotów VAT (BIAŁA LISTA). Składamy również pełnomocnictwo, które pozwala nam przesyłać do urzędu skarbowego wszystkie raporty i deklaracje oraz podpisywać je w imieniu firmy Business Start.
Jeżeli firma planuje zatrudniać pracowników, to konieczne jest zarejestrowanie firmy w ZUS
Nie. Wybierając usługę kompleksową “pod klucz”, my zajmujemy się wszystkim.
Możesz prowadzić własny biznes, wszystko co tyczy się dokumentów podpowiemy Ci krok po kroku, co i jak zrobić.
Doradztwo podatkowe jest wliczone w koszt obsługi księgowej firmy.
